خرید و فروش طلا در کرمانشاه ۲۰ درصد افزایش یافت
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

فریبرز امیریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه بیشترین معاملات طلا در ماه‌های تیر و مرداد انجام شده است اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون کمترین حجم معاملات طلا در آبان ماه و به دلیل ایام محرم بوده است که با عبور از این ماه در هفته گذشته معاملات 20 درصد افزایش یافت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 22 دلاری هر انس طلا عنوان کرد: به ازای افزایش هر انس طلا هر گرم طلا نیز دو هزار و 700 تومان افزایش یافته است و براساس آخرین قیمت اعلام شده هر گرم طلای آب شده 100 هزار و 56 تومان است.

امیریان درباره نرخ جدید سکه در بازار طلا گفت: سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 984 هزار و 400 تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 983 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 493 هزار و 500 تومان، ربع سکه بهار آزادی 272 هزار تومان و سکه یک گرمی 172 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان کرمانشاه درباره شرایط صدور مجوز کسب برای فروشندگان طلا و جواهر بیان کرد: حداقل 10 متر زیر بنای مغازه، دارای سیستم امنیتی کامل و در مکان‌های منظور شده برای این صنف از جمله شرایط برای صدور مجوز کسب فروشندگان طلا است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com